KETTLEBELL LEGDAY!

 

Kettlebells er et veldig fint og effektivt treningsverktøy. Du kan trene hele kroppen, og det finnes utallig øvelser du kan utføre. Hvis du har lyst på en hard og effektiv treningsøkt for beina og rumpa må du se her.

Publisert: 15.12.19 kl 08.00

Denne økten kan utføres hvor som helt så lenge du har noen kettlebells med deg. Under viser jeg 7 ulike øvelser, hvor de fleste av dem har to alternative utførelser. Så her finner du garantert øvelser som passer for deg!

 

Figure eight (2 alternativer)

 

Get up squat/lunge

 

Gående utfall (2 alternativer)

 

Ett bens glutebridge (2 alternativer)

 

Sumo squat (2 alternativer)

 

Ett bens strake markløft (2 alternativer)

 

Kettlebell swings  (2 alternativer)

 

🎵 Ball of lie, URL

Slik gjør du:

Denne økten kan utføres som sirkeløkt, eller trene en og en øvelse av gangen. F.eks.

  • 45 sek per øvelse, 15 sek hvile. 3-4 runder.
  • Gjør 10-12 repetisjoner per øvelse, 3-4 serier. 30 sek – 1 min pause mellom seriene.

 

Lykke til!! ♡

Kommenter gjerne hvis du utfører økten! Eller tag @Norgesbeast og #norgesbeast på Instagram ♡

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *